آمار

تعداد نشریات30
تعداد شماره‌ها426
تعداد مقالات3,753
تعداد مشاهده مقاله5,903,557
تعداد دریافت فایل اصل مقاله4,095,389
Jaberi, Akbar, Sajjadi, Nasrollah, Khabiri, Mohammad. (1404). The Effect of Team Brand Identity, Self-definitional Need, and Fan-team Identification on Developing the Brand Equity of Football Clubs in Iranian Pro League. سامانه مدیریت نشریات علمی, (), -. doi: 10.22098/rsmm.2025.16600.1443
Akbar Jaberi; Nasrollah Sajjadi; Mohammad Khabiri. "The Effect of Team Brand Identity, Self-definitional Need, and Fan-team Identification on Developing the Brand Equity of Football Clubs in Iranian Pro League". سامانه مدیریت نشریات علمی, , , 1404, -. doi: 10.22098/rsmm.2025.16600.1443
Jaberi, Akbar, Sajjadi, Nasrollah, Khabiri, Mohammad. (1404). 'The Effect of Team Brand Identity, Self-definitional Need, and Fan-team Identification on Developing the Brand Equity of Football Clubs in Iranian Pro League', سامانه مدیریت نشریات علمی, (), pp. -. doi: 10.22098/rsmm.2025.16600.1443
Jaberi, Akbar, Sajjadi, Nasrollah, Khabiri, Mohammad. The Effect of Team Brand Identity, Self-definitional Need, and Fan-team Identification on Developing the Brand Equity of Football Clubs in Iranian Pro League. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1404; (): -. doi: 10.22098/rsmm.2025.16600.1443


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب