آمار

تعداد نشریات27
تعداد شماره‌ها364
تعداد مقالات3,222
تعداد مشاهده مقاله4,739,806
تعداد دریافت فایل اصل مقاله3,237,676
Faridniya, Hossein, Azizian Kohan, Nasrin, Kheirollahi Meidani, Hamed, Behrooz Damirchi, Fatemeh. (1402). The Effect of Applying Guerrilla Marketing Techniques on the Emerging Sports Brand Equity. سامانه مدیریت نشریات علمی, 4(3), 17-28. doi: 10.22098/rsmm.2023.12523.1212
Hossein Faridniya; Nasrin Azizian Kohan; Hamed Kheirollahi Meidani; Fatemeh Behrooz Damirchi. "The Effect of Applying Guerrilla Marketing Techniques on the Emerging Sports Brand Equity". سامانه مدیریت نشریات علمی, 4, 3, 1402, 17-28. doi: 10.22098/rsmm.2023.12523.1212
Faridniya, Hossein, Azizian Kohan, Nasrin, Kheirollahi Meidani, Hamed, Behrooz Damirchi, Fatemeh. (1402). 'The Effect of Applying Guerrilla Marketing Techniques on the Emerging Sports Brand Equity', سامانه مدیریت نشریات علمی, 4(3), pp. 17-28. doi: 10.22098/rsmm.2023.12523.1212
Faridniya, Hossein, Azizian Kohan, Nasrin, Kheirollahi Meidani, Hamed, Behrooz Damirchi, Fatemeh. The Effect of Applying Guerrilla Marketing Techniques on the Emerging Sports Brand Equity. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1402; 4(3): 17-28. doi: 10.22098/rsmm.2023.12523.1212


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب