آمار

تعداد نشریات30
تعداد شماره‌ها425
تعداد مقالات3,743
تعداد مشاهده مقاله5,868,187
تعداد دریافت فایل اصل مقاله4,057,668
Faridniya, Hossein, Azizian Kohan, Nasrin, Kheirollahi Meidani, Hamed, Behrooz Damirchi, Fatemeh. (1402). The Effect of Applying Guerrilla Marketing Techniques on the Emerging Sports Brand Equity. سامانه مدیریت نشریات علمی, 4(3), 17-28. doi: 10.22098/rsmm.2023.12523.1212
Hossein Faridniya; Nasrin Azizian Kohan; Hamed Kheirollahi Meidani; Fatemeh Behrooz Damirchi. "The Effect of Applying Guerrilla Marketing Techniques on the Emerging Sports Brand Equity". سامانه مدیریت نشریات علمی, 4, 3, 1402, 17-28. doi: 10.22098/rsmm.2023.12523.1212
Faridniya, Hossein, Azizian Kohan, Nasrin, Kheirollahi Meidani, Hamed, Behrooz Damirchi, Fatemeh. (1402). 'The Effect of Applying Guerrilla Marketing Techniques on the Emerging Sports Brand Equity', سامانه مدیریت نشریات علمی, 4(3), pp. 17-28. doi: 10.22098/rsmm.2023.12523.1212
Faridniya, Hossein, Azizian Kohan, Nasrin, Kheirollahi Meidani, Hamed, Behrooz Damirchi, Fatemeh. The Effect of Applying Guerrilla Marketing Techniques on the Emerging Sports Brand Equity. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1402; 4(3): 17-28. doi: 10.22098/rsmm.2023.12523.1212


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب