آمار

تعداد نشریات26
تعداد شماره‌ها390
تعداد مقالات3,406
تعداد مشاهده مقاله5,240,023
تعداد دریافت فایل اصل مقاله3,580,816
Azizi, Bahador, Mahmoudi, Ahmad, Ghaebi Dastjerdi, Ali, Mobaraki, Nafise. (1401). The Analysis of Components of Brand Bravery in Customers of Sports Products (Case Study: Majid Brand). سامانه مدیریت نشریات علمی, 3(4), 29-42. doi: 10.22098/rsmm.2023.10535.1096
Bahador Azizi; Ahmad Mahmoudi; Ali Ghaebi Dastjerdi; Nafise Mobaraki. "The Analysis of Components of Brand Bravery in Customers of Sports Products (Case Study: Majid Brand)". سامانه مدیریت نشریات علمی, 3, 4, 1401, 29-42. doi: 10.22098/rsmm.2023.10535.1096
Azizi, Bahador, Mahmoudi, Ahmad, Ghaebi Dastjerdi, Ali, Mobaraki, Nafise. (1401). 'The Analysis of Components of Brand Bravery in Customers of Sports Products (Case Study: Majid Brand)', سامانه مدیریت نشریات علمی, 3(4), pp. 29-42. doi: 10.22098/rsmm.2023.10535.1096
Azizi, Bahador, Mahmoudi, Ahmad, Ghaebi Dastjerdi, Ali, Mobaraki, Nafise. The Analysis of Components of Brand Bravery in Customers of Sports Products (Case Study: Majid Brand). سامانه مدیریت نشریات علمی, 1401; 3(4): 29-42. doi: 10.22098/rsmm.2023.10535.1096


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب