آمار

تعداد نشریات26
تعداد شماره‌ها391
تعداد مقالات3,425
تعداد مشاهده مقاله5,265,189
تعداد دریافت فایل اصل مقاله3,600,499
Rajabi, Mojtaba, Gharcheh, Mitra. (1401). The Effect of Perceived Creativity of Sports Store Instagram Posts on the Interactive Intention of Followers With the Mediating Role of Affective Commitment. سامانه مدیریت نشریات علمی, 3(3), 35-46. doi: 10.22098/rsmm.2022.10928.1128
Mojtaba Rajabi; Mitra Gharcheh. "The Effect of Perceived Creativity of Sports Store Instagram Posts on the Interactive Intention of Followers With the Mediating Role of Affective Commitment". سامانه مدیریت نشریات علمی, 3, 3, 1401, 35-46. doi: 10.22098/rsmm.2022.10928.1128
Rajabi, Mojtaba, Gharcheh, Mitra. (1401). 'The Effect of Perceived Creativity of Sports Store Instagram Posts on the Interactive Intention of Followers With the Mediating Role of Affective Commitment', سامانه مدیریت نشریات علمی, 3(3), pp. 35-46. doi: 10.22098/rsmm.2022.10928.1128
Rajabi, Mojtaba, Gharcheh, Mitra. The Effect of Perceived Creativity of Sports Store Instagram Posts on the Interactive Intention of Followers With the Mediating Role of Affective Commitment. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1401; 3(3): 35-46. doi: 10.22098/rsmm.2022.10928.1128


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب