آمار

تعداد نشریات30
تعداد شماره‌ها414
تعداد مقالات3,649
تعداد مشاهده مقاله5,746,031
تعداد دریافت فایل اصل مقاله3,933,410
Rajabi, Mojtaba, Gharcheh, Mitra. (1401). The Effect of Perceived Creativity of Sports Store Instagram Posts on the Interactive Intention of Followers With the Mediating Role of Affective Commitment. سامانه مدیریت نشریات علمی, 3(3), 35-46. doi: 10.22098/rsmm.2022.10928.1128
Mojtaba Rajabi; Mitra Gharcheh. "The Effect of Perceived Creativity of Sports Store Instagram Posts on the Interactive Intention of Followers With the Mediating Role of Affective Commitment". سامانه مدیریت نشریات علمی, 3, 3, 1401, 35-46. doi: 10.22098/rsmm.2022.10928.1128
Rajabi, Mojtaba, Gharcheh, Mitra. (1401). 'The Effect of Perceived Creativity of Sports Store Instagram Posts on the Interactive Intention of Followers With the Mediating Role of Affective Commitment', سامانه مدیریت نشریات علمی, 3(3), pp. 35-46. doi: 10.22098/rsmm.2022.10928.1128
Rajabi, Mojtaba, Gharcheh, Mitra. The Effect of Perceived Creativity of Sports Store Instagram Posts on the Interactive Intention of Followers With the Mediating Role of Affective Commitment. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1401; 3(3): 35-46. doi: 10.22098/rsmm.2022.10928.1128


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب