آمار

تعداد نشریات26
تعداد شماره‌ها404
تعداد مقالات3,552
تعداد مشاهده مقاله5,509,371
تعداد دریافت فایل اصل مقاله3,769,411
چاری, محمد علی, سلیمی, سمانه, علی صوفی, اله نظر. (1404). اثربخشی آموزش مداخله شناختی- هیجانی- اجتماعی حافظه فعال بر بهبود خلاقیت کلامی، خودکارآمدی تحصیلی و خودآگاهی شناختی دانش‌آموزان دارای ناتوانی‌های یادگیری. سامانه مدیریت نشریات علمی, 14(3), -. doi: 10.22098/jld.2025.16664.2232
محمد علی چاری; سمانه سلیمی; اله نظر علی صوفی. "اثربخشی آموزش مداخله شناختی- هیجانی- اجتماعی حافظه فعال بر بهبود خلاقیت کلامی، خودکارآمدی تحصیلی و خودآگاهی شناختی دانش‌آموزان دارای ناتوانی‌های یادگیری". سامانه مدیریت نشریات علمی, 14, 3, 1404, -. doi: 10.22098/jld.2025.16664.2232
چاری, محمد علی, سلیمی, سمانه, علی صوفی, اله نظر. (1404). 'اثربخشی آموزش مداخله شناختی- هیجانی- اجتماعی حافظه فعال بر بهبود خلاقیت کلامی، خودکارآمدی تحصیلی و خودآگاهی شناختی دانش‌آموزان دارای ناتوانی‌های یادگیری', سامانه مدیریت نشریات علمی, 14(3), pp. -. doi: 10.22098/jld.2025.16664.2232
چاری, محمد علی, سلیمی, سمانه, علی صوفی, اله نظر. اثربخشی آموزش مداخله شناختی- هیجانی- اجتماعی حافظه فعال بر بهبود خلاقیت کلامی، خودکارآمدی تحصیلی و خودآگاهی شناختی دانش‌آموزان دارای ناتوانی‌های یادگیری. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1404; 14(3): -. doi: 10.22098/jld.2025.16664.2232


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب