آمار

تعداد نشریات26
تعداد شماره‌ها404
تعداد مقالات3,552
تعداد مشاهده مقاله5,509,360
تعداد دریافت فایل اصل مقاله3,769,407
Javani, Vajiheh, Naeem Dawood Hammadi, Abbas. (1403). The Influence of Emerging Technologies on Brand Loyalty and Purchase Intentions for Sponsored Products in Sports Advertising. سامانه مدیریت نشریات علمی, 8(2), 59-70. doi: 10.22098/jast.2024.15323.1361
Vajiheh Javani; Abbas Naeem Dawood Hammadi. "The Influence of Emerging Technologies on Brand Loyalty and Purchase Intentions for Sponsored Products in Sports Advertising". سامانه مدیریت نشریات علمی, 8, 2, 1403, 59-70. doi: 10.22098/jast.2024.15323.1361
Javani, Vajiheh, Naeem Dawood Hammadi, Abbas. (1403). 'The Influence of Emerging Technologies on Brand Loyalty and Purchase Intentions for Sponsored Products in Sports Advertising', سامانه مدیریت نشریات علمی, 8(2), pp. 59-70. doi: 10.22098/jast.2024.15323.1361
Javani, Vajiheh, Naeem Dawood Hammadi, Abbas. The Influence of Emerging Technologies on Brand Loyalty and Purchase Intentions for Sponsored Products in Sports Advertising. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1403; 8(2): 59-70. doi: 10.22098/jast.2024.15323.1361


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب