آمار

تعداد نشریات26
تعداد شماره‌ها395
تعداد مقالات3,459
تعداد مشاهده مقاله5,355,432
تعداد دریافت فایل اصل مقاله3,664,658
رادمنش, عصمت, درتاج, فریبرز, سعدی پور, اسماعیل, دلاور, علی, اسدزاده دهرایی, حسن. (1403). تدوین و اعتباریابی بسته آموزشی ذهنیت پویا مبتنی بر نظریه باورهای هوشی دوئک و بررسی اثربخشی آن بر انگیزش تحصیلی دانش آموزان دختر. سامانه مدیریت نشریات علمی, 13(1), 50-40. doi: 10.22098/jsp.2024.9548.4988
عصمت رادمنش; فریبرز درتاج; اسماعیل سعدی پور; علی دلاور; حسن اسدزاده دهرایی. "تدوین و اعتباریابی بسته آموزشی ذهنیت پویا مبتنی بر نظریه باورهای هوشی دوئک و بررسی اثربخشی آن بر انگیزش تحصیلی دانش آموزان دختر". سامانه مدیریت نشریات علمی, 13, 1, 1403, 50-40. doi: 10.22098/jsp.2024.9548.4988
رادمنش, عصمت, درتاج, فریبرز, سعدی پور, اسماعیل, دلاور, علی, اسدزاده دهرایی, حسن. (1403). 'تدوین و اعتباریابی بسته آموزشی ذهنیت پویا مبتنی بر نظریه باورهای هوشی دوئک و بررسی اثربخشی آن بر انگیزش تحصیلی دانش آموزان دختر', سامانه مدیریت نشریات علمی, 13(1), pp. 50-40. doi: 10.22098/jsp.2024.9548.4988
رادمنش, عصمت, درتاج, فریبرز, سعدی پور, اسماعیل, دلاور, علی, اسدزاده دهرایی, حسن. تدوین و اعتباریابی بسته آموزشی ذهنیت پویا مبتنی بر نظریه باورهای هوشی دوئک و بررسی اثربخشی آن بر انگیزش تحصیلی دانش آموزان دختر. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1403; 13(1): 50-40. doi: 10.22098/jsp.2024.9548.4988


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب