آمار

تعداد نشریات26
تعداد شماره‌ها395
تعداد مقالات3,459
تعداد مشاهده مقاله5,355,410
تعداد دریافت فایل اصل مقاله3,664,654
مولودی, عابد, کریمی, بهروز, خرم آبادی, یداالله, سلیمانی, اسماعیل. (1392). مقایسه‌ی اثر بخشی سه شیوه‌ی آموزش مستقیم، مبتنی بر رایانه و ترکیبی بر کاهش مشکلات املای دانش‌آموزان دارای اختلال املا نویسی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 4(2), 84-99. doi: lkd-6
عابد مولودی; بهروز کریمی; یداالله خرم آبادی; اسماعیل سلیمانی. "مقایسه‌ی اثر بخشی سه شیوه‌ی آموزش مستقیم، مبتنی بر رایانه و ترکیبی بر کاهش مشکلات املای دانش‌آموزان دارای اختلال املا نویسی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 4, 2, 1392, 84-99. doi: lkd-6
مولودی, عابد, کریمی, بهروز, خرم آبادی, یداالله, سلیمانی, اسماعیل. (1392). 'مقایسه‌ی اثر بخشی سه شیوه‌ی آموزش مستقیم، مبتنی بر رایانه و ترکیبی بر کاهش مشکلات املای دانش‌آموزان دارای اختلال املا نویسی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 4(2), pp. 84-99. doi: lkd-6
مولودی, عابد, کریمی, بهروز, خرم آبادی, یداالله, سلیمانی, اسماعیل. مقایسه‌ی اثر بخشی سه شیوه‌ی آموزش مستقیم، مبتنی بر رایانه و ترکیبی بر کاهش مشکلات املای دانش‌آموزان دارای اختلال املا نویسی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1392; 4(2): 84-99. doi: lkd-6


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب