آمار

تعداد نشریات26
تعداد شماره‌ها404
تعداد مقالات3,543
تعداد مشاهده مقاله5,488,256
تعداد دریافت فایل اصل مقاله3,753,477
Azizi, Bahador, Mahmoudi, Ahmad, Ghaebi Dastjerdi, Ali, Mobaraki, Nafise. (1401). The Analysis of Components of Brand Bravery in Customers of Sports Products (Case Study: Majid Brand). سامانه مدیریت نشریات علمی, 3(4), 29-42. doi: 10.22098/rsmm.2023.10535.1096
Bahador Azizi; Ahmad Mahmoudi; Ali Ghaebi Dastjerdi; Nafise Mobaraki. "The Analysis of Components of Brand Bravery in Customers of Sports Products (Case Study: Majid Brand)". سامانه مدیریت نشریات علمی, 3, 4, 1401, 29-42. doi: 10.22098/rsmm.2023.10535.1096
Azizi, Bahador, Mahmoudi, Ahmad, Ghaebi Dastjerdi, Ali, Mobaraki, Nafise. (1401). 'The Analysis of Components of Brand Bravery in Customers of Sports Products (Case Study: Majid Brand)', سامانه مدیریت نشریات علمی, 3(4), pp. 29-42. doi: 10.22098/rsmm.2023.10535.1096
Azizi, Bahador, Mahmoudi, Ahmad, Ghaebi Dastjerdi, Ali, Mobaraki, Nafise. The Analysis of Components of Brand Bravery in Customers of Sports Products (Case Study: Majid Brand). سامانه مدیریت نشریات علمی, 1401; 3(4): 29-42. doi: 10.22098/rsmm.2023.10535.1096


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب